شناسهٔ خبر: 173368 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نرخ بلیت اتوبوس اربعین از مبدا مشهد اعلام شد

اتوبوس اربعین از مبدا مشهد رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از تعیین نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین از مبدأ مشهد به مرزهای غرب کشور ویژۀ اربعین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی ادارۀ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، مجتبی یعقوبی از تعیین نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین از مبدأ مشهد به مرزهای غرب کشور ویژۀ اربعین خبر داد و افزود: سایر خدمات در مسیر مشهد به مهران با اتوبوس ۳۲نفره ویژه به مبلغ ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴نفره کلاسیک ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس ۴۴نفره وی‌آی‌پی نیز ۱۸ میلیون و ۵۵۸ هزار ریال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه کلیه نرخ‌ها در مسیر مشهد به مهران و مشهد به مرز خسروی در استان کرمانشاه به یک میزان است، بیان کرد: نرخ بلیت اتوبوس در مسیر مشهد به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان با اتوبوس وی‌آی‌پی ۲۵نفره ۲۴ میلیون ریال، اتوبوس ۳۲ نفره ویژه ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، اتوبوس ۴۴ نفره کلاسیک ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و اتوبوس وی‌آی‌پی ۴۴نفره ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

یعقوبی ادامه داد: در این ایام، تردد اتوبوس مسافربری به صورت دربستی ممنوع است و فروش بلیت در درگاه‌های اینترنتی و مراکز فروش بلیت فقط با نرخ‌های ذکرشده مجاز است.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مسافران و زائران سفر اربعین هرگونه افزایش و تغییر نرخ بلیت را با سامانه تلفنی ۱۴۱ راهداری یا همکاران راهدار مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) منعکس کنند.

پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زائر اربعین حسینی در سراسر کشور از ناوگان حمل‌و نقل عمومی استفاده کنند.